10 Temmuz 2010 Cumartesi

Günün Birinde

Bugün bir havuz sefası yapalım dedik gittik. ooh çok da iyi oldu aslında. sabah 10'dan akşam 6'ya kadar havuzdaydık. havuz güneş şezlong ve yemekler! yedik içtik yüzdük yahu. güneşlenmeyi bile unuttum. sadece iki kez güneşlenme kararı aldım. ilk olarak bu aklıma geldiğinde tam öğlen vaktiydi ve yanmaktan korktum. ikinci aklıma geldiğinde ise artık akşam güneşi vardı. ilginç. ama bi o kadar da yandı suratım. zaten bütün gün omuzlarımın soyulması endişesiyle yaşadım. oohhh. ne hoştur ki hiç bir şey olmadı. ama şu anda yüzümün özellikle de burunumun çok şiddetli şekilde yandığını hissediyorum. ahhh çok acıyor ama sabaha kadar geçer diye kendi kendime umut veriyorum.
bir de çok yorgunum.. çok abarttık galiba bugün havuza girmeyi. bizimle gelenler bizden önce çıkıp gitti. ne komiktir ki havuza girerken de çıkarken de hiç kimse yoktu. herkese merhaba ve hoşçakal dedik yani.
sonunda eve dönerken bütün gün hiç duymadığımız yorgunluk fazlasıyla duyuluyordu şimdi. eve nasıl vardığımızı ve kendimi nasıl uykuya attığımı hatırlamıyorum bile.
aynı günün tekrarlanması dileğiyle!

1 yorum:

  1. Mimlendiiin. :)
    http://sessizlikharmani.blogspot.com/2010/07/mimlendim-ben-de.html

    YanıtlaSil